19.11.2013

Diferente intre coperti #7 ( Seria "Disparuti" )

Am ales sa pun seria "Disparuti" deoarece o citesc chiar acum.Am cautat pe net si am observat ca , copertile nu difera asa de mult , prima chiar fiind identica cu a noastra.

Coperti strainatate - 6 volume






Coperti Romania - 3 volume



Se pare ca la noi au aparut doar 3 volume in comparatie cu cele 6 volume aparute in strainatate.Mie personal mi se par mai dragute cele din strainatate desi se cam aseamana , doar personajele copertilor fiind diferite.
Voi pe care le preferati?

4 comentarii:

Lupu Diana spunea...

Cele din strainatatea sunt mai dragute, deoarece au un oarecare mister.
Am vrut si eu sa citesc aceasta serie, insa stiind ca nu sunt aparute toate cartile am renuntat. Am foarte multe serii inceput si astept de mult timp sa apara continuarile, asa ca pentru moment nu voi mai incepe alte serii.

AliceNeko spunea...

Sunt de acord cu Diana, primele au un mister aparte care te face sa vrei sa le citesti.

Anonim spunea...

Îmi plac mai mult cele din străinătate, sunt mult mai misterioase :o

Anonim spunea...

A doua coperta a noastra coincide cu prima lor coperta! mie mi se par cam idioate cele aparute in Romania! coperta are un imapct puternic asupra cititorului, este ambalajul care vinde. Ganditi-va la un iaurt daca nu ar avea un ambalaj atractiv l-ati mai cumpara? daca ati vedea un ambalaj alb pe care scrie simplu iaurt sigur nu v-ar atrage! acelasi lucru este si cu, coperta, gustul poate sa fie mai bun la cel pe care scrie simplu iaurt, insa ambalajul trebuie sa atraga cumparatorul! strategii de marketing:D