06.01.2014

Recomandare muzicala #6

Am si eu o curiozitate, ce stil de muzica preferati? 

8 comentarii:

Anonim spunea...

Îmi place doar Rock, death metal, doom metal, j-rock, hard rock...cam toate tipurile de rock. Singurii care-mi mai plac sunt cei care cântă la chitară în fundal, gen Ed Sheeran. În rest nu sunt fană pop, house, dance, jazz sau alte genuri.

IoanaBrtk spunea...

Imi place ce aud, eu nu postez pe blog chiar ce ascult din cauza ca nu vreau sa speriu lumea, testam si eu apele sa vad ce zice-ti

Anonim spunea...

Eeee acum nu-i dau play, fiindca o stiu, imi plac foarte mult melodiile fostei trupe Nirvana!!! evanescenes iti place?mie da

Anonim spunea...

#Ioana nu-ţi face griji, dacă e rock o să-mi placă la nebunie: din partea mea poţi să pui ce melodie îţi place, nu o să mă sperii ;)

Anonim spunea...

acum am vazut intrebarea de sub videoclip,. mie imi place orice stil muzical, ascult orice! din toate cate putin...mai putin manelele:D nu limi plac...rar sa faca vre-una exceptie, si vrand nevrand la vre-o nunta nu am ce sa fac:))si le ascult

Diana N. Mirancea spunea...

Nu prefer un anumit stil de muzica; depinde de melodie. Daca imi place melodia unei trupe/artis, caut ce melodii a mai scos si astfel, ajung sa indragesc artisti precum: Fall Out Boy, Rihanna, Beyonce, Jessie J, Gwen Stefani etc.

AliceNeko spunea...

Hmm buna intrebare :)) Ascult tot felul de melodii gen Evanescence, Within Temptation, Skillet, Eminem, dar si romani ca Nane, George Hora, Adda. Depinde de starea mea din acel moment.

P.S. Imi place melodia.

IoanaBrtk spunea...

# Paun Catalina Cezarina , da imi place evanescenes, cred ca este printre primele trupe rock pe care am inceput sa le ascult