24.12.2013

Sarbatori fericite!

Cu ocazia sarbatorilor de iarna echipa Vis sau Realitate? doreste sa va ureze sa aveti parte de un Craciun cat mai fericit, multa sanatate si fericire alaturi de cei dragi!
Sa va bucurati de mancarea buna de maine, pe care cel putin noi o asteptam de vreo 3 saptamani.
Nu vrem sa va tot uram bazaconii, voi urmaritorii nostri stiti ca va dorim tot binele din lume si  la mai multe carti :3
Ce parere aveti de bradul meu esuat din poza de mai sus? Seamana cat de cat cu un pom de craciun?
NU UITATI DE CONCURSUL DE PE PAGINA NOASTRA,PE CARE IL PUTETI GASI SI AICI.

5 comentarii:

natașa spunea...

Crăciun Fericit! :)
Frumos brad!

Anonim spunea...

Heiii..Crăciun fericit! Păcat că în perioada asta trebuie să mănânc numai legume şi pâine prăjită.
Ţi-a ieşit bradul, e atât de frumos, mai că mi-e ciudă că nu am făcut şi eu aşa ceva :3

AliceNeko spunea...

Sarbatori fericite alaturi de cei dragi :*
Ce dragut e bradutul din carti :X

Diana N. Mirancea spunea...

Multumim :) Sarbatori fericite!
E reusit bradutul :3

Anonim spunea...

Tu l-ai facut sau ai luat imaginea de pe net!? Este super, trebuia sa te inscri cu el la concursuri cu cei mai interesanti braduti:-) . Si deja s-a dus Craciunul, revelionul, ma incearca un gust amar de nostalgie..de ce tot ceea ce este frumos dureaza pret de cateva ore? Totul este pustiu acum...orasele sunt moarte...nici urma de forfota, veselie, cadouri, emotii si nerabdare, acum am intrat cu totii in banalitate, urasc acest lucru, mi-as dori sa am o putere care sa inghete timpul in loc atunci cand ne bucuram de clipele magice, vreau sa vina din nou Craciunul:((