26.12.2013

Visatoarea - Claudia Gray


Descriere



Născută din părinţi vampiri, Biancăi i s-a spus întotdeauna că e menită să devină aidoma lor. Dar s-a îndrăgostit de Lucas, un irezistibil vânător de vampiri infiltrat la Academia Evernight, şcoala-internat exclusivistă la care este elevă. Bianca este hotărâtă să fie împreună cu Lucas, chiar dacă pentru asta e nevoie să-i mintă pe vampirii puternici din Evernight. Propriile minciuni o împing în adâncul misterelor şcolii, şi descoperă că până şi cei în care are cea mai mare încredere îşi au propriile secrete întunecate. Când o forţă fantomatică începe să atace academia – având-o pe Bianca drept ţintă –, ea descoperă adevăruri şocante din propriul trecut, care-i vor schimba pentru totdeauna viitorul.

Ce cred eu

Nici nu stiu de ce m-am apucat sa citesc aceasta carte........ s-a dus de mult vremea in care citeam tot ce prindeam in mana. Pur si simplu nu mai pot sa citesc bazaconii de carti scrise la un nivel mediu de exprimare din care nu raman cu nimic. Acum un an, poate as fii apreciat aceasta carte... acum m-a lasat cu un gust amar in gura. Actiunea este destul de previzibila, iar povestea este deja rasuflata.
Nu voi aduga rubrica de citate pentru ca nu am avut ce citat sa selectez si nu pot sa recomand cartea asta unui anumit gen de cititori, poate unei fetite de vreo 12-13 ani.
Nu vreau sa fiu rea, dar chiar nu m-a impresionat intr-un mod pozitiv, pur sisimpluam citit sa vad ce se intampla, sper ca nu amsuparat fanii acestei serii, dar chiar nu sunt impresionata, spunaceste lucruri penru a nu va cheltuii banii aiurea.....

 Nota 2/5

6 comentarii:

Diana N. Mirancea spunea...

Hmmm... Mi se parea mie ca e ceva ciudat la cartea asta :))
Acum pe bune, nici pe mine nu m-a atras asa de tare :/

Anonim spunea...

Şi eu am fost păcălită în modul ăsta de multe cărţi de genul, şi ai dreptate: asemenea cărţi citeam când credeam că orice care fantasy este "bună". Mă rog, niciodată nu am fost interesată de Evernight, deci dacă o să am odată vreo idee neinspirată de a o citi o s-o citesc e-book ca să nu dau banii pe ea ;)

c spunea...

Ideea este banala si nici stilul de scris nu este cine stie ce. De la primul volum am stiut ca aceasta serie nu va fi o serie memorabila, dar am continuat sa citesc cu speranta ca poate se va intampla ceva ce imi va schimba parerea. Desi am o politica de "citesc pana la capat orice carte" pe aceasta nu am terminat-o si nu regret acest lucru. Poate candva ma voi reapuca de ea, insa ma indoiesc profund.
Sunt de acord cu tine in ceea ce priveste cui ii este destinata aceasta carte, dar cred ca nici fetitele de 12-13 ani nu ar aprecia asa ceva.

Praf de stele spunea...

Nu am citit seria aceasta si nici nu cred ca o voi face vreodata. Nu are acel ceva care sa ma faca sa vreau sa o citesc..

shosetzua96 spunea...

Si eu am fost dezamagita de seria asta.

Anonim spunea...

Wow si eu o aveam pe wish , deci o tai! Mie imi displacea oricum coperta insa daca are o actiune cliseica, previzibila no thanks!