29.05.2013

Cum sa nu te lasi DUS DE NAS de o fata...SUB ACOPERIRE ( Fetele Gallagher , Volum III ) - Ally Carter - Recenzie



REZUMAT
Un nou semestru la Academia Gallagher pentru Tinere Exceptionale, si Cammie Morgan continua sa cocheteze cu pericolul – avand, evident, o acoperire pentru orice ocazie, caci fiind spioana in pregatire, pentru ea identitatile false reprezinta o metoda de supravietuire.
Dar cand Cammie se duce la Boston pentru a fi alaturi de prietena ei Macey atunci cand tatal acesteia este nominalizat la vicepresedintia Statelor Unite, conventia politica nationala se transforma pentru cele doua fete intr-o adevarata capcana. Pentru a impiedica rapirea lui Macey – o tinta politica majora – Cammie se vede nevoita sa renunte la acoperirea ei.
Dar cine sunt rapitorii? Extremisti politici sau niste personaje mai sinistre? Si ce rol joaca Zach, misteriosul (super-sexy) baiat de care Cammie e indragostita, si care isi face mereu aparitia pe neasteptate, la adunari politice si in trenuri? (Cammie inca nu a decis daca el este baiatul bun sau cel rau, dar asta nu o impiedica sa se gandeasca mereu la el!)
Cu ajutorul unei uluitoare foste Fete Gallagher, Cammie si prietenele ei sunt decise sa descopere maleficul grup care le ameninta existenta – a lor si a intregii scoli – si sa afle adevarata lui motivatie. Si in toata aceasta aventura – misterioasa, cu rasturnari bruste de situatie si momente de tensiune extrema – Cammie si prietenele ei invata doua lucruri: A) Viata in lumina reflectoarelor nu este intotdeauna cea mai placuta, caci nu stii niciodata cine te poate pandi. Si B) Lucrurile nu sunt niciodata asa cum par, si cel mai important lucru pe care trebuie sa-l faca un spion este sa-si urmeze instinctele.

PARERE PERSONALA
Mi se pare ciudat sa fac 4 recenzii pentru fiecare cartea , prima oara m-am gandit sa fac 4 in 1 dar am zis ca mai bine e asa.
La inceput m-am gandit ca , autoarea cartii va implica in poveste inca un personaj masculin langa Cammie dar spre fericirea mea se pare ca a ramas la Zach.
Nu zic ca Josh , care in primul volum a avut toata atentia mea , nu este si el un personaj pe care l-am placut si inca il simpatitez, dar totusi Zach este de-al casei cu tot pachetu inclus : spion , mascul , sexy si foarte suspect.
Totusi noi personaje sunt introduse in poveste si au un rol important pe parcurs , mai ales tanarul Preston , alias viitorul sot a lui Macey.
De data aceasta povestea continua cu ale noastre patru prietene spioane , anume : Macey , Liz , Bex si Cam .
Macey este sub amenintarea unei grupari care nu pare ceea ce e. Cammie si prietena ei se confrunta cu mari provocari pe parcursul cartii si multe secrete sunt descoperite.
Unele momente m-au lasat buimaca dar am recuperat pe parcurs si am descoperit ca lumea spionajului este dificila si foarte , dar foarte isteata.Cum mi-am dat seama?Inafara faptului ca li se preda chimie organica avansata , toate fetele stiu sa vorbeasca 14 limbi , dar si sa stie o tona de lucruri elementare carierei lor.
Finalul nu m-a surprins deoarece mi-am dat seama pe parcurs ce avea sa se intample.Dar evenimentele ce au decurs dupa aflarea marii vesti , au decurs normal.
Cartea este una exceptionala , si pot sa zic ca sunt total obsedata de aceasta serie!Nu uitati sa o cititi si voi , merita!

CITATE
“-Of ,Cam, mi-a zis matusa mea, oftand. Uita-te la tine. Total maturizata, frangand inimi… Si incalcand reguli, a adaugat, inaltandu-si sprancenele. Sincer, in calitate de matusa a ta ,nici nu stiu cu ce sa ma mandresc mai mult.”

“-Si, voi, domnisoarelor, sa inteleg ca sunteti la aceeasi scoala, nu? s-a interesat Preston, gafaind. Toate femeile de la Colegiul Gallagher sunt la fel de izbitoare ca voi?
Macey s-a rasucit spre el.
- La drept vorbind, izbitul e lucrul la care ne pricepem cel mai bine.”

NOTA:5\5

Poti comanda cartea dand click aici!

POSTARI ASEMANATOARE

- Daca ti-as spune ca TE IUBESC, ar trebui sa TE OMOR (Seria Fetele Gallagher,Volum I ) - Ally Carter -  ( Aici recenzia )

- Pe CUVANT de SPIOANA (Fetele Gallagher,Volum II ) - Ally Carter - ( Aici recenzia )

2 comentarii:

Praf de stele spunea...

Deci o ador pe Macey!! Chiar daca la inceput mi se parea doar o pustoaica ingamfata cu bani, pe parcurs am inceput sa-mi schimb parerea despre ea. Imi place atitudinea ei foarte mult, are niste replici dementiale, iar ultimul citat demonstreaza asta. :D

Anonim spunea...

Cate carti trebuie sa mai apara din aceasta serie, deocamdata parca au aparut 4 nu?