18.05.2013

Secrete si Tradari ( Volum II ) - Diane Chamberlain - Recenzie

Secrete și trădări, vol. 2 -

Rezumat
Trei femei, două decenii de prietenie și un secret devastator.


Noelle, de profesie moaşă, este îndrăgostită de viaţă şi de meseria ei. Emerson, patroana unei cafenele, este o familistă convinsă, cu valori morale bine înrădăcinate. Tara, profesoară de artă dramatică, se străduieşte să-şi revină după moartea soţului şi să construiască o relaţie apropiată cu fiica ei. Tragica sinucidere a lui Noelle nu numai că le uluiește pe prietenele ei, ci le face să-și dorească să găsească o explicație pentru această hotărâre atât de neaşteptată şi definitivă. Treptat, ies la iveală lucruri macabre şi înduioşătoare deopotrivă, iar minciunile și lucrurile trecute sub tăcere și faptele din trecutul lui Noelle riscă să aibă repercusiuni neașteptate asupra celor apropiați ei. Vor găsi aceștia puterea să-i ierte rătăcirile și să înțeleagă măsura în care destinul unui om este supus fatalității?

Parerea mea
Primul volum a fost bun , dar al doilea volum s-a dovedit a fi peste asteptarile mele.
Diane ai facut o treaba a naibi de buna.
Felul in care este scrisa aceasta carte m-a facut sa cred ca traiesc actiunea o data cu personajele.
Mi-am format idei , secenarii , dupa am fost surprinsa sa vad cum totul este dat peste cap si cum acel ceva ce eu credeam ca nu este posibil devine existent.
Mi-a placut sa vad cum Grace a dat dovada de maturitate si stapanire de sine si si-a infranat temerile dar si intelegand intr-un final ca , Cleve este de domeniul trecutului.
Despre Noelle nu pot sa zic decat ca m-a dezamagit , am citit lucruri ingrozitoare pe care aceasta femeie le-a facut , dar presupun ca asta este farmecul unei carti , cu bune si cu rele .
Nu stiu daca v-am facut sa vreti sa cititi cartea , dar cu siguranta merita!Merita pentru povestea uimitoare si pentru momentele emotionale ce te fac sa plangi!

Citate
"Simti cum i se opreste respiratia.Se repezi la copil , atat de tare , ca pica de pe fotoliu la podea , zdrobindu-si coapsa de suprafata dura.Apuca bebelusul si il aseza in poala, insa numaidecat stiu ca era prea tarziu.Groaznic de tarziu."

"I-as fi spus ca , indiferent ca de jalnic ma descurcam in postura de mama , o iubeam nespus.Si ca as fi facut orice pentru ea.Fie ca ar fi vrut sau nu , aveam s-o strang in brate atat de puternic , incat nimeni si nimic n-ar fi putut s-o indeparteze de langa mine."

Nota:5\5

PUTETI COMANDA CARTEA DAND CLICK AICI!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Nu ma indoiesc ca romanul este frumos, ti-am spus ca am citit si eu Minciuni din dragoste si ti-l recomand, are atat de multa actiune si mister incat stai cu sufletul la gura pana la ultima pagina!