06.05.2013

Supranatural( Volum II) - Kiersten White - Recenzie


Rezumat
VAMPIRI
Am crezut ca stiu cum sa te protejez.
VARCOLACI
Am crezut ca stiu carui loc apartin.
SILFI
Dar lumea se transforma, iar lucrurile se schimba.
METAMORFI
Iar adevarul este ca, de fapt, n-am stiut nimic.
O lume de paranormali
Evie ajunge sa traiasca viata normala pe care si-a dorit-o, dar descopera uluita ca este oarecum... plictisitoare. Tocmai cand incepe sa duca dorul zilelor petrecute la Agentia Internationala de Securitate pentru Paranormali, i se ofera sansa sa lucreze din nou pentru aceasta. Insa misiunile dezastruoase la care participa se tin lant, asa ca Evie se intreaba daca a facut o alegere buna. Cand fostul ei iubit silf, Reth, ii face dezvaluiri devastatoare privind trecutul ei, ea isi da seama ca cele doua Curti ale silfilor pregatesc o lupta care ar provoca haos in lumea paranormala. Miza? Insasi Evie! S-a zis cu normalitatea...

Parerea mea
Dupa ce am citit primul volum cu atata pofta am crezut ca si cel de-al doilea volum va fi cel putin pe masura lui.Totusi simt ca m-a dezamagit ...nu m-a tinut asa de tare in suspans ..decat in unele momente,si a lasat asa totul in aer.Am citit si parerile altor cititori si culmea , unii spun ca ,primul volum i-a lasat moale si al doilea este stralucit.Dar gusturile nu se discuta..
Ma asteptam sa se intample ceva cu Vivian si ca Lend sa-si faca aparitia mai mult in carte.Si desigur ma asteptam sa-si intalneasca mama cand a fost blocata pe Tramurile Silfilor, dar desigur ea a facut o usa gandindu-se la cei dragi si pam-pam a ajuns in bratele lui Lend.Dar trebuie sa recunosc ca , momentele de afectiune dintre cei doi mi-au placut cel mai mult.
Si am aflat si ca acesta a fost ultimul volum , seria fiind un sequel. *Nuuuuuuuu*
Nu pot sa zic ca absolut toata cartea a fost un mare dezastru pentru ca as minti.Mi-a placut in unele momente , dar exista carti bune  si carti mai putin bune ..cartea asta este la mijloc.
Totusi ma mir ca am citit-o asa de repede , are un fir care te atrage si te indeamna sa o citesti.Asta mi-a placut.Si era sa uit un detaliu important al seriei , COPERTILE care au si ele un rol important pentru un cititor , acestea m-au indemnat prima oara sa citesc seria chiar daca mereu se spune "Nu judeca cartea dupa coperta"
Seria ramane una preferata chiar daca are lipsuri . Va indemn sa o cititi , macar pentru primul volum!

Citate
“Nu! În sfârşit, am putut să-l privesc în ochii săi apoşi, ochii aceia pe care sperasem cândva să-i am pe parcursul întregului meu viitor. Durerea lui o oglindea pe a mea. Dar spre deosebire de mine, el avea să treacă peste ea. Nu putem, am continuat. Nu vreau să fiu ca tatăş tău, să fiu părăsit, să mă gândesc toată viaţa la o dragoste perfectă care nu putea să meargă niciodată! Nu voi fi eu acea persoană! Te iubesc prea mult ca să încerc să te fac să rămâi cu mine când ştiu că vei dori să pleci. Va trebui să pleci şi să devii ceea ce se presupune că trebuie să fii. Şi nu am de gând să rămân aici şi să aştept să se întâmple asta.“

Nota 3\5

Puteti comanda cartea dand CLICK AICI!

2 comentarii:

AliceNeko spunea...

Trebuie sa fac rost de ambele volume :))

Anonim spunea...

ei bine:)) inseamna ca trebuie sa fac rost de ea din nou:)) acelasi lucru il patesc cu seria Fior, am dat cartea, si acum vreau sa imi cumpar intreaga serie fiindca am auzit ca vol 2 si 3 sunt mai bune decat vol 1:))