27.06.2013

Planuri de vacanta


enjOy weekend ! | via FacebookEi,ma gandeam ca ati putea fi putin curiosi in legatura cu urmatoarele recenzii care vor aparea pe blogul nostru,si bineinteles ma gandeam ca niciun inceput de vara nu este mai frumos ca cel in care iti faci planuri in legatura cu cartile pe care ai de gand sa le citesti.Poate ca unii dintre voi nu s-au hotarat inca,va cred,sunt atat de multe vicii in lumea cartilor ca iti fug ochii de la cea mai firava la cea mai ampla.Asa ca,imediat ce a inceput vara am meditat la viciile pe care sper ca veti accepta ca eu sa le impart cu voi.Am cateva propuneri interesante,propuneri pe care eu nu le voi scapa din vedere si care sper sa va ajute si pe voi sa va faceti un wishlist pentru aceste trei luni.Cred ca voi incepe prin a le enumera de la cea care mi se pare cea mai de nelasat din mana carte.

 Pe locul unu se afla (poate este totusi una care nu isi merita pozitia adusa de mine insa imi las intuitia sa aleaga):
▲Sa nu gresesti - Lee Child
Urmatoarele locuri,adica 2,3 sunt tot creatii ale lui Lee Child,pentru ca dupa cate se pare tipu' se pricepe tare bine la romane politiste.Asa deci cum spuneam,locul doi:
▲Belele si ghinioane - Lee Child
Pe locul trei,cum am mentionat mai sus:
▲Evadare imposibila - Lee Child
Urmatorul loc,locul al patrulea,incarcata cu mai putina putere instinctiva se afla:
▲Hotul de umbre - Mark Levy
Locul cinci,cu acelasi autor in frunte:
▲Copiii libertatii - Mark Levy (Nu de alta,dar titlul cartii imi inspira putina asemanare cu romanul pe care m-am apucat sa-l scriu)
Locul sase,alt autor si asteptari mai scazute:
▲O noua senzatie in scoala si restul volumelor din serie,toate ale Melissei de la Cruz (In total patru,sau doar de acestea am aflat eu)
Pe locul 7 am placerea de a vrea sa citesc ceva de care nu prea am mai auzit pana acum,de aceea aceste volume ale acestei serii le-am plasat pe locul al saptelea:
▲Misterul crimelor de la Little Fawn Lake,Fereastra de sus,Nimic de vanzare,Adio frumoasa mea,Ramas bun pentru vecie,Somnul de veci - de Raymond Chandler (Sa dea Domnu' sa le fi pus in ordine "crescatoare")
Locul opt ii apartine romanului:
▲Razboiul ingerilor - de Emil Strainu (Trebuie sa ne mai promovam si autorii nostrii,asa ca voi incerca)
Penultimele mele aspiratii ar fi:
▲Misterul vrajitoarei africane de Edgar Wallace
Si:
▲Casa spiritelor - Isabel Allende
Iar ultima,dar nu cea din urma (Pentru ca mai am multe insa deja m-au incoltit ace in jurul mainilor):
▲Despre dragoste si umbra - tot de Isabel Allende
  Restul cartilor despre care nu va voi spune fac parte dintr-o colectie de romane horror si sunt peste 40 la numar,si daca deja au inceput mainile mele sa-si arate nemultumirile de la doar 11 volume enumerate,la 40 deja imi vor face plangere.Sper totusi ca v-am fost de ajutor,si poate mai aveti si voi decizii proprii,asa ca nu ezitati sa le impartasiti cu mine,poate chiar voi reusi sa citesc mai mult decat mi-am propus cu ajutorul vostru.

3 comentarii:

Bianca spunea...

Ce titluri apetisante!:D
Toate sună foarte interesant <3
Mulţumim pentru recomandări!:D

Unknown spunea...

Nu aveti pentru ce,sper sa va fie de ajutor :*

Anonim spunea...

Nu stiu cate carti am citit in aceasta vara, dar stiu sigur ca desi nu le-am numarat, in decursul anului 2013am citit cele mai multe carti din vaiata mea de pana acum:)) cred ca peste 100, au fost zile cand am citit si doua carti pe zi, am inceput sa citesc chiar si pana la 3 noaptea:))