18.06.2013

Recomandare saptamanala #4


NU UITATI SA VA INSCRIETI LA CONCURS!ACESTA SE TERMINA PE DATA DE 25 IUNIE!



REZUMAT
„NU MĂ POŢI ATINGE”,
îi şoptesc.
MINT,
e ceea ce nu-i spun.
EL MĂ POATE ATINGE,
e ceea ce n-o să-i spun niciodată.
TE ROG, ATINGE-MĂ,
e ceea ce vreau să-i spun.
Dar când oamenii mă ating, se întâmplă anumite lucruri.
Lucruri ciudate.
Lucruri rele.
LUCRURI FATALE.
Nimeni nu ştie de ce atingerea lui Juliette e fatală, dar Restauraţia şi-a făcut planuri legate de ea. Planuri de a o folosi ca pe o armă.
Însă Juliette are propriile ei planuri.
După o viaţă lipsită de libertate, ea descoperă în sfârşit forţa de a se răzvrăti pentru prima oară şi de a-şi găsi un viitor alături de cel pe care crezuse că-l pierduse pentru totdeauna.

An aparitie: 2012
Autor: Tahereh Mafi
Categoria: Literatura Universala
Editura: LEDA
Format: 13x20 cm
Nr. pagini: 352

                                                  Puteti comanda cartea dand click aici!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Am citit-o înainte să se încheie anul, a fost mistic, supranatural, magic, incredibil, fabulos...a avut totul :X Iubesc cartea, poate ne vor traduce volumul 2 cei de la Leda.

Anonim spunea...

Vreau sa o citesc!