11.06.2013

Recomandare saptamanala #3


Lupta celor noua - Pittacus Lore
„Suspans la superlativ într-un roman care te ţine cu sufletul la gură.“
        -The New York Times


AM FOST PE CONT PROPRIU
şi m-am luptat de unul singur să rămân în viaţă, până în ziua în care l-am întâlnit pe Numărul Patru.
ÎMPREUNĂ
suntem mult mai puternici.
A DURAT CEVA VREME
până să ne despărţim pentru a-i găsi pe ceilalţi.
AM MERS ÎN SPANIA
să fac investigaţii.
AM DESCOPERIT
o fiinţă mai tânără decât noi, dar la fel de curajoasă.
ACUM ÎI CĂUTĂM PE CEILALŢI.
DAR ŞI EI NE CAUTĂ.

Autor: Pittacus Lore
Categoria: Literatura Universala
Editura: NEMIRA
Format: 14.5x20.5 cm
Nr. pagini: 296

                                           Comanda cartea dand click aici!

2 comentarii:

meduza spunea...

Și eu recomand cartea :) Printre cele mai bune citite de mine pe anul acesta :)

Anonim spunea...

Este buna seria asta? unii spun ca da altii ca nu...probabil ca pana nu o sa incerc primul volum nu o sa imi dau seama exact! e cu extraterestrii nu?